چگونه میتوانم تیکت جدید ثبت کنم؟
شما می توانید از طریق واتساپ سوال خودتان رو برای مدیر فروشگاه ارسال نمایید
چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
بعد از خرید کالا شما می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود از وضعیت سفارش خود مطلع شوید معمولا سفارشاتی که پرداخت آن ها تکمیل شده از فردای آن رو بین دو تا 5 روز کاری به آدرس شما می رسد
آیا میتوانم هزینهی سفارش را به صورت قسطی (اعتباری) پرداخت کنم؟
به دلیل این که تمام خرید های فروشگاه به صورت نقدی می باشد این امکان به طور پیش فرض وجود ندارد ولی در صورت خرید عمده می توانید برای دریافت توضیحات تکمیلی از دایرکت واتساپ موجود در صفحه اصلی با مدیریت فروشگاه در میان بگذارید
هزینهی ارسال چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال تمامی محصولات به صورت تکی به ارزش 40 هزار تومان می باشد
قوانین خرید و بازگشت محصولات به چه صورت است؟
به دلیل قوانین بهداشتی و به طور کل جنس فروخته شده قابل پس گرفتن نمی باشد
تخفیفات به چه صورت می باشد
تمامی تخفیفات کالا ها به صورت پست در پیج اینستاگرام سایت داده می شود و در سایت فقط قیمت تخفیف خورده ی کالا قابل دیدن می باشد